Blog PP

Kiedy klient nie płaci…

Ludzie mają skłonności do odwlekania tak oczywistej rzeczy, jak płatności za usługi. Ciężko jest czasem wyegzekwować należne za wykonaną pracę pieniądze.

Pół biedy, jeśli otrzymaliśmy zaliczkę i wykonana praca nie idzie w całości na marne. Gorzej, jeśli odwleka się płatność za całą inwestycję. Naturalnie, jeśli nie dostajemy umówionej kwoty na czas to w zależności od aktualnej pozycji finansowej możemy sprawę zbagatelizować, ale też i popaść w nie lada tarapaty.

Ciężko jest wypracować jednolity model współpracy z klientami ponieważ niejednokrotnie trzeba się dostosować do ich indywidualnych potrzeb.

Im szybciej nauczymy się radzić sobie z tego typu problemami, tym lepiej dla nas.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *