Blog PP

Nieuczciwy klient – uważaj!

Kiedy biznes hula pełną parą i zawiera się już sporo transakcji, mało kto zastanawia się nad skrajnymi przypadkami, do których na pewno należy nieuczciwy klient. Warto ustalić sobie plan działania w takich sytuacjach.

Przede wszystkim należy skonstruować sobie wewnętrzny regulamin, a korzystanie z naszych usług niech będzie równoznaczne z jego akceptacją przez klienta. Jednak sam regulamin niewiele pomoże.

Trzeba się jeszcze zorientować w prawach i obowiązkach wierzyciela. Warto wiedzieć, kiedy i jakie zawiadomienia można do dłużnika wysłać, co mają one zawierać itd.

Niemniej jednak prawdopodobieństwo ściągnięcia należności nie jest 100%. Trzeba się liczyć z tym, że czasami włożona w wykonanie zadania praca pójdzie niestety na marne.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *